solig underbar dag!!

Vilket väder vi har fått va!!! helt underbart. Jag känner verkligen hur glad man blir när man vaknar på morgonen och ser detta fina soliga väder. I söndes så var jag och Anna på hembygdsparken...vi mötte upp Pappa och Tobias. Kul att se Pappa med barnen, han snusade mycket på Nova, och hon verkade inte misstycka heller hehe. Här är lite bilder:







Nova tyckte om att vara hos Pappa.



Lava hade verkligen jätteroligt vid lekplatsen....synd bara att Adam fortfarande är för liten för att leka med henne. Men Lava är rätt så inbjudande själv så hon hittade snabbt några andra att leka med.





Tobbe ville ju oxå hålla lilla stjärnan...dom är ju buddisar nu för tiden hehe.



Vi avslutade dagen med att gunga lite....eller rätt mycket faktiskt. Lava ville inte gå därifrån hehe.
Nä det var en väldigt bra dag...synd att Viktor inte kunde vara med. Han håller ju på och hjälper Peter och Anna med huset just nu....han har typ varit där nu varje dag/kväll nu i en veckas tid skulle jag tro. Han är där nu oxå. Måste vara jobbigt för honom....jag hade aldrig klarat att vara ifrån barnen så mycket. Fast nu ska jag ju det snart...men jag känner nu att det kommer gå bra.
Jag behöver nog en vecka för mig själv...ladda upp batterierna lite.
Umgås med min älskade syster och min underbara Pappa...fan va roligt vi ska ha det.

Är så stolt över min syster, hon jobbar typ dygnet runt just nu. Hon är väl värd en semester. Tänker på dig Romina...kan inte vara roligt att jobba nu när det är så fint väder...tur att du har fina arbetskamrater ( har jag förstått iallafall). Jobba inte ihjäl dig nu bara.

Idag så blev det ingen Öppna hos Veronika, Nova har haft en riktigt hemsk hosta. Den blev lite bättre över natten men jag ville ändå inte åka iväg med henne. Så jag lämnade av Lava på dagis sen bagav jag mig hemåt. Då fick jag besök av Anna/Adam, Sofia/Max och Sandra med sina två barn Moa och Minna. Vi solade och snackade och sen fixade vi ihop en tacopaj med en svingod sallad....det var pricken över i:et. Viktor kom hem och åt sen åkte han igen =0( Hoppas han inte kommer hem såååå sent idag.

Imorgon ska vi eventuellt till Billesholm
, jag får se hur Nova är med hostan. Hom verkade ändå lite bättre idag men man vet aldrig.
Idag är det DH men jag får tyvärr se det själv. Det blev lite krux med vem vi skulle vara hos så vi bestämde att vi skulle se det var för sig.....vi får hålla sms kontakt hehe.

Nu ska jag slänga mig i soffan och vårda min brända axlar.
God Kväller!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0