bio!!!

Lava har varit på sin första bio....och det gick jättebra. Vi tittade på Bilar, vi och 100 andra ungar kändes det som hehe. Jag fick ju två gratisbiljetter från skånetrafiken när dom shabblade med mitt sommarkort, så vi tänkte att det var ett bra tillfälle att utnyttja dom.
Tobias var en ängel och tittade till Nova medan vi var iväg.
Nova lyckades trilla från soffan innan vi skulle åka och få en jättebula i pannan, det kändes lite fel att åka då. Hon satt hon mig och blev plötsligt jättetrött...isch...man ska ju inte sova när man har slagit huvudet...så hon blev lite arg på mig när jag riste om henne lite. Men sen när vi kom tillbaka så hade allt gott bra...så det kändes skönt.
Lava hade lyckats somna i vår säng bara minuter innan vi skulle åka så hon blev helt hysterisk sen när vi försökte väcka henne och klä på henne....vilken syn det var.
Men väl i bilen efter typ 15 minuters skrik så blev hon lugn igen.

Nu är jag helt slut, det blir soffan nu. Vi ksa se en film så jag får se om jag orkar hålla mig vaken.
Lite glass gör nog susen hehe.

Hoppas ni hade en bra fredag///kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0