Vilken lååång dag....

Det kändes som att den aldrig skulle ta slut. Jag var redan skit trött imorse och sen blev jag bara tröttare och tröttare. Fick faktiskt kämpa för att hålla mig vaken.....så när jag kom till landskrona där jag skulle ha rast så längtade jag bara till vilorummet...men nähä då var det upptaget, snacka om antiklimax!!!
Så jag fick snällt sitta och slumra lite lätt i soffan....det gav inte så mycket.
Jag hade glömt mat hemma...eller jag hade inte gjort nån mat rättare sagt...och det finns ingenstans att handla på depån i landskrona. Som tur var så köpte jag en yoghurt och två bananer med mig innan jag körde dit....så det fick bli min middag.
Trött OCH hungrig var resultatet efter rasten.

Men nu ska vi inte vara så negativa....nu är jag iallafall ledig. Jag skänker en tanke till Anna som ligger hemma och är sjuk...inget vidare...hoppas du blir bättre till jul.
När jag hade slutat så körde jag direkt till pizzerian...det blev torsdagsmys för oss. Vi skulle egentligen hyra en film oxå (tecknat) så vi kunde se den med barnen...men när jag stod där och skulle välja så kom jag på att vår dvd inte fungerar...så det vr bara att gå ut igen.
Pizzorna var underbara...jag var sååå hungrig när jag kom hem. Barnen gillade väl inte dom direkt...men å andra sidan så gillar dom inte så mycket nu för tiden. Vi får väl se om dom äter min goda julmat imorgon.

Mamma, Sara och Kewin kommer hit vid 3 och d blir det julmat och massa mys. Det händer inte så ofta att bara vi är samlade så det ser jag verkligen fram emot. Vi ska öppna lite klappar och sen äta tomtegröt.

Innan mamma och dom kommer så ska jag, Viktor och barnen åka till busfabriken. Vi har försummat barnen så mycket nu på sistonde känns det som...så nu ska vi minsann ha det skoj. Det blir en massa bus och lek.

Nu ska jag som sagt sätta mig vid brasan och somna....så ni får ha en underbar helg...om vi nte hörs så får ni ha en riktigt god jul oxå.
Älskar er alla (ni vet vilka ni är hehe).

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0