Grattis Romina och Christian!

Ni fyller ju år idag.....hoppas er dag var till ert nöje.
Fia var här och hälsade på idag...trevligt med lite sällskap. Innan dess var jag ute och powerealkade med barnen...kallt som faan var det...men skönt när man väl kom hem. Imorgon ska Nova till BVC och få sin spruta...inte kul men ett nödvändigt ont. Måste skriva upp alla mina frågor till tanten, annars glömmer man väl hälften. Jag tänkte fråga:
* Är det normalt att en 6 månaders bebis är hård i magen?
* Kan jag börja med vanlig välling nu och strunta i NAN?
* Hon kräker av viss mat kan det vara allergi?
* Kan jag göra allergitest på henne i denna åldern?
* Ska berätta att hon har haft kräksjukan!
Ja det är vad jag kommer på nu...måste tänka lite mer på det...annars stör man sig som bara den när man väl går därifrån och kommer på 100 frågor till.

Här kommer lite bilder:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0