löning!!

Japp då har man betlat alla räkningar nu, en bitterljuv känsla kan jag säga. Jag vill alltid göra det direkt när pengarna har kommit så man vet sen hur mycket pengar som finns kvar.
Först räkningar sen nöjen.
Denn månaden var väl inte fy skam...Viktor fick en bra lön så det känns verkligen vlkommet. Det är ju rätt så många som fyller år denna månaden...många presenter att köpa.
Det hade varit kul att kunna köpa nåt riktigt fint och ge bort i present nån gång...tyvärr så säger pengarna oftast stopp.
Men som man säger...pengar är faktiskt inte allt...det är mycket men inte allt.

Nu ska jag göra vid mig...ska till billesholm idag. Det är sån familjecentral som har öppet idag och jag tänkte åka dit med barnen...Lava behöver leka av sig och jag behöver komma hemifrån lite.
Sen när Viktor kommer hem så tänkte jag sticka till Väla och shoppa lite presenter...ska kolla på en bikini oxå.
Vet inte men Romina kanske skulle följa med.

Sen ikväll så kommer Fia och Christian hit.....eller det tror jag iallafall hehe...har noll koll.
Vi får väl se...det är ju vampire diaries idag...gött!!

hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0