söndagkväll!

Nu har jag precis ätit två wasa sport knäcke och druckit en stor kopp te......men ändå kan jag inte sluta titta på den där skålen med godis...aarrgh!!! Jag vill ha....så himla mycket. Jag var ute och sprang en runda innan och jag vill inte skita bort det. Vägde mig imorse...är nere på min målvikt nu...jippi!!!

Jag, Viktor och barnen var och hälsade på Sabina och Adrian idag, dom bjöd på nybakad soxkaka...då kunde jag bara inte säga nej. Så jag åt en eller två bitar och drack två väldigt goda koppar kaffe.
Gud vad jag hade velat ha en sån kaffemaskin....fast ändå inte...då hade jag druckit flera såna om dagen hehe.

Imorgon ska jag hälsa på kusinen, ska se hennes nya lägenhet. Jag behöver komma ut och gå lite känner jag så ska passa på och hälsa på henne då.
Det är ju lov nästa vecka så jag får väl passa på och hälsa på alla då...hehe då har dom kanske tid med mig oxå.

Nu är det timeout och sen wallander....hejsvej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0