Tack för en underbar kväll!!

Igår var vi på kalas för Ann-britt och Jocke, vi åt god mat och väldigt god efterrätt. Vid 7 tiden så skjutsade Viktor mig in till stan...jag skulle nämligen till Mia. Hon hade bjudit mig till hennes födesedagsfest. Vi var 12 tjejer tror jag och jag kände typ bara Mia...men det var roligt att träffa nytt folk...alla var verkligen jättetrevliga.
Vi åt god mat där oxå och dansade och sjöng.
Det kändes lite konstigt...det var ju första gången på väääldigt länge som jag var ute utan barn och man hehe.
klockan 1 så tyckte tjejerna att det var dags att dra ner till stan...klockan 1 hehe. Mitt tåg hem gick 01.57 så jag kunde inte vara med mer...men jag hade nog inte pallat mer ändå...är inte lika med i gamet längre.
här kommer lite bilder från festen:





Det verkar vara strul med bilderna nu...jag får lägga upp fler bilder sen.
Nu ska jag laga lite lunch till mitt barn.

Klockan 3 idag ska vi på kalas hos Sandra och Lova. Lova fyller ju två år nu...stor flicka.
Sen ska vi väl bara hem...Viktor ska spela innebandy idag så jag får mysig hemmakväll med barnen.

ha det så bra idag....kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0