Busfabriken

Idag var jag, Viktor, Lava, Nova,  Fia, Christian, Max, Adam, Anna och Peter och Johanna på busfabriken. Det var väldigt roligt. Perfekt för killarna kunde springa och leka med barnen medan jag och Fia och Anna kunde sitta och ta det lugnt och prata. Nu när jag var där sist så snodde dom ju min jacka...så ALAA som är där och busar...TA MED ERA KLÄDER IN OM NI INTE VILL FÅ DEN STULNA. Ja jag kunde knappt tro mina ögon...där är ju bara barnfamiljer...vem fan snor en jacka liksom.

Tobias har varit här hela helgen...han mådde inte så bra nu så han kommer nog inte att följa med Viktor och spela innebandy. Det var egentligen meningen..men jag sa till honom att det nog inte var så bra...fint om han lägger en pizza där på plan liksom.

Igår så var han och Viktor iväg och spelade tv-spel hemma hos Emil. Jag och Fia hade en mysig hemmakväll med glass och bär och lite gott gott. Det var trevligt att bara få sitta och prata lite. Nova är inte glad på mig nu...hon ligger och skäller på mig i gymmet. Jag får nog ta henne...men ni får ha en bra dag...kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0