Novas fina rum!!









Ja nu är det färdigt. Detta som ni ser här är min terapi hehe. Jag njuter verkligen när jag kan få sitta i lugn och ro och bara måla måla måla. Jag blev riktigt nöjd med väggmålningen. Hoppas att Lavas rum blir lika bra. Dom blev väldigt positiva på Lavas dagis...antydde på att jag skulle komma dit och måla på deras väggar oxå hihi...kul när det uppskattas.
Lava ska som sagt få figurerna från filmen Bilar...det är hennes älsklingsfilm...hon kollar just nu på den minst en gång om dagen. När hon kommer hem från dagis så går hon och tar kontroller direkt och ger den till mig, bilar bilar!!!! skriker hon och sen sätter hon sig tillrätta i sin lilla fotölj hehe...min lilla gullunge.

Jag var och lämnade Mamma på sjukhuset idag...hon ska ju operera knäet idag. Jag ska hämta henne sen i eftermiddag oxå. Får se hur jag parerar in detta, Sandra och Lova ska nämligen kommer hem till oss då vid den tiden. Jag får köra som en galning hee...nä bra skoja det gör jag inte.
Jag kanske kan fjäska lite för Sandra och fråga om hon kan passa barnen medan jag hämtar Mamma...hmm!! ja vi får väl se.

Igår var jag och Viktor på Kaminexperten. Det var väldigt givande...han som var där var jätteduktig och förklarade mycket omhur viskulle gå till väga. Så nu ska jag ta hit en skorstenskille som ska kolla så vår skorsten är hel för det första. Om inte så är det ju rätt bra att veta hur mycket det kostar att laga den. Sen vill jag gärna veta hur mycket han ska ha för att montera in keminen sen oxå. Vi hittade några fina kaminer igår men det är ju som vanligt prislappen som styr.

Nu i helgen så ska vi passa Alfred...ska bli kul. Så om ni ser en stor stor hund ute i bjuv så vet ni vem det är hehe.






Lava blir klippt för första gången =)

Kvaliten är inte den bästa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0