Söndag!

Idag fick jag lite sovmorgon..skönt!! jag vaknade själv när klockan var 8.35 och kunde inte sova mer. Jag har tappat min röst oxå...vilket är väldigt frustrerande när man har ett busigt litet barn som man måste säga till hela tiden.
Jag och barnen åkte hem till Sandra och Lova imorse...först var vi inom Astrid och lämnade en present...hon fyller ju två år idag. Lava var lite avig emot henne men hon har ju inte träffat henne så mycket så det är inte så konstigt.
Just nu så såver lava och jag får vila min röst hehe. Hon var helt slut när vi kom hem...jag hade ju glömt nappflaskan så hon kunde inte så nån välling...hon fick snällt vänta tills vi hade kommit hem..inte populärt.

Viktor ska träna innebandy idag så jag får vara hemma själv med barnen. Vi får passa på och mysa till det ordentligt. Jag tänkte sticka ut och springa en runde nu...innan Lava vaknar..eller ja det spelar ju faktiskt ingen roll...Viktor är ju hemma hehe. Känner att jag behöver lite tid för mig själv.

Imorgon ska jag och Viktor åka till Eurofire och kolla på kaminer där....försöka komma överrens om en. Det hade ju varit skönt att få det gjort.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0