utekväll!!

Igår så bjöd Ann-britt och JOcke mig på en ölprovarkväll hehe...det var verkligen trevligt och skönt. Jocke skulle egentligen följt med men han hade blivit dålig så jag fick följa med istället.
Det var verkligen behövligt att komma ut lite. Nova har ju börjat dricka NAN nu om dagarna så jag kunde med gott samvete ta en eller två öl att dricka hehe. Viktor var hemma med barnen och det hade gott jättebra.
Jag var hemma vid 21.40 tror jag...alldeles lagom.
Sen när jag kom hem så gjorde jag mig faktiskt en varmchoklad med lite Xante i...mums!!!

Viktor är fortfarande lite dålig...tråkigt tråkigt!!
Det hade annars varit rätt skönt att få lite sovmorgon för en gångs skull...men det går inte. Jag gick upp med Lava 6.45 imorse för då ville hon se BILAR...sällan stellan. Skönt på ett sätt för då kan man smygsova lite i soffan medan hon tittar på den.

Vad händer ida då??? ja jag vet inte...vi skulle höra med Ann-britt om hon ville följa med till busfabriken med oss och leka lite med Lava..men Jocke hade visst smittat henne så nu var hon oxå dålig. Jag anar att Jocke får onda ögat där hemma nu hehe. Hon berättade igår att hon inte har kännt sig så här fris på länge hehe...lite ironiskt.
Nä vi får väl se om vi kan våldgästa nån idag istället. Ska försöka måla färdigt på Novas rum oxå.

ha det så bra idag och försök att ignorera det tråkiga vädret...det gör jag.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0