Fler bilder som lovat!!



Fortfarande bilder från midsommar!!























Sen var det inte fler bilder från midsommar.
Härnäst kommer lite bilder från när jag och Veronika och Romina var på liseberg....supermysig dag.















Hahaha vem är hon till höger *skrattar*
Det blev verkligen en toppendag fylld av skratt och gott gott!!
Tack för det trevliga initiativet Romina =0)

Här näst kommer bilder ifrån vår ölandsresa:



























































Så där...då var det klart!!! det tog bara 10000000 timmar att lägga upp dom bilderna. Så njuuut nu ordentligt.

Nu ska jag lägga mig i soffan o glo på en film eller nåt. Romina ville ha skjuts in till stan så jag ska köra henne in först bara. Imorgon blir det förhoppningsvis lite festival...det skulle visst regna men jag hoppas att det är uppehåll lite....iallafall så barnen hinner åka några karuseller.
Jocke har varit här och gjort vid vår gavel...det blir jättefint...tackar tackar!!!!
Jäsp....nä nu får jag lämna denna dumburken för idag....ha en skön kväll!!!
God kväll!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0