besök av mamma idag!

Mamma var här på besök idag. Vi drack en kopp kaffe och hon mös lite med barnbarnen.
Alfred fick följa med till Novas stora förtjusning hehe...jag fick knappt i henne nån mat...hon skulle bara titta och känna på Affe hela tiden. Hon fick ett bra tag i läppen på honom hehe så roligt det såg ut och hon skrattade jättehögt.








Mamma hjälpte mig att mata Nova. Jag fick springa upp och lägga Lava hela tiden så det var lika bra att mamma tig över. Men lilla Lava ville inte sova middag ändå...så vi får väl se hur tidigt hon somnar ikväll. Det var likadant igår,...då ville hon inte heller sova middag...undrar om det är dags för henne att sluta sova middag. Jag får väl ge det ett tag och se om hon fortsätter så här, isåfall är det ju bara att skippa middagsluren.




"Lilla" Affe....han är så rolig. Jag jagade han ute i trädgården....hehe han var på väg att välta mig ett antal gånger.
Mamma sa att hon fick vara försiktig nu när hon har opererat knäet...jag bara skrattade och sa "du bryter nog mer än knäet om han springer in i dig". Han kan få upp en jäkla hastighet när han väl sätter fart. Vår sackrs gräsmatta fick lida då hehe...hoppas att den återhämtar sig nu till sommaren. Jag skulle ju göda den lite...vet inte om det är för sent nu...måste höra med Ann-britt, hon vet nog.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi var hemma hos svärföräldrarna igår. Dom bjöd på god middag =0)



Jag och Ann-britt tog vars en kaffe medan killarna var uteoch golfade lite hehe. Det gick väl sådär tror jag.
Lava var helt speedad när vi var där...vet inte vad det var med henne...men jafg antar att det bara är att vänja sig. Har märkt att hon inte riktigt vet hur hon ska bete sig när både farmor o farfar och vi är på samma ställe.



Innan vi åkte till Ann-britt och Jocke så var vi på kalas. Stig fyllde 83 år. Så då fick Lava träffa gammelfarfar och gammelfarmor oxå. Dom bjöd på goda kakor och tårta...mumma!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0