Onsdag!

Idag verkar vara en bra dag, förutom att jag har träningsvärk som gör ont ont ont. Mindre trevligt var det att gå med Lava till dagis.

I söndes var vi på kalas, det var Lova som fyllde två år.
Vi fick god tacopaj och mumsig tårta. Jag ska nog härma Sandra lite och ha tacopaj när Lava fyller år...det var enkelt och riktigt gott.

här är lite bilder från kalaset:







Sen igår så var jag hos Veronika på öppna förskolan. Vi snackade en del om allt möjligt. Du är en stark människa Veronika....hoppas du vet det.
Nova fick dansa och sjunga lite....antar att hon tyckte det var roligt.
Sen fikade vi...mumsade på goda mackor!!







Alltid lika trevligt att hälsa på i påarp. Sen när jag skulle hem så var tåget försenat...typiskt...så jag kom för sent till dagis..hoppas dom inte blev allt för sura på mig.
Tydligen så kan Lava klä att sig sina ytterkläder själv...det sa dom idag iallafall. Så nu får hon väl göra det hemma oxå...ska bli roligt att se hur hon reagerar i eftermiddag när jag hämtar henne.
Hon har blivit så snål med både pussar och kramar...tråkigt. Hoppas det bara är en fas.

Jag glömde lägga in bilder från nu när vi var hos pappa...here they are:







Önskar min syster stort lyckatill nu när hon snart ska på arbetsintervju. Hoppas verkligen att du får det...det förtjänar du =0)
Nu ska jag värma lite mat från igår...kålpudding...mums!!

ha en underbar dag...och var rädd om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0