Presenter!



Denna fina tröjan fick jag av Romina igår, den är underbart skön. Det är så roligt när man får kläder från andra....denna tröjan hade jag aldrig kollat på om jag hade varit ute och shoppat. Jag är så feg så jag kollar bara på dom vanliga kläderna. Men sen så får man såna här guldklimpar ibland hehe....nu kanske man vågar handla lite annorlunda kläder. Ja du får helt enkelt följa med nästa gång jag ska shoppa Romina *ler*





Denna fina scarfen fick jag av Veronika...älskar färgen...den kommer jag att se brun ut i sommar hihi.
Får bara inte glömma att klippa av lappen hehe...såg lappen nu när jag kollade på fotot.
Jag har en annan halsduk som är som denna...tycker dom är helt supersköna. Speciellt om man bara ska gå hemma och mysa...då är denna pricken över i:et.



Min lilla sjukling =0( hon bara sover just nu....hoppas det är för att kroppen ska återhämta sig. Hon har inte kräkt nåt mer nu...håller tummarna. Jag fick ner lite gröt innan....om hon hade fått bestämma så hade hon nog ätit en hel skål gröt...hon är jättehungrig. Men dom sa på 1177 att man bara skulle ge lite lite så hon inte skulle kräka igen. Så hon får vatten med jämna mellarum och det har hon fått behålla.
Krya på dig min lilla älskling...usch jag lider när dom är sjuka.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*
Det fanns en gång en underbart vacker ros

Denna rosen hade blodröda fina blad

Den hade den mest underbara doft

Men eftersom den var så underbar

Så doftade alla på den

Dom smekte dess sidenlena blad

Alla villle ha en del av den

Men ingen gav nåt tillbaka

Till slut så vissnade rosen

Utmattad och svag

Den orkade inte upprätthålla sin skönhet

Bara för att den gav och gav och gav

Men begärde inget åter

*

Denna rosen har ett namn

ROMINA

För du är vacker på insidan lika väl som på utsidan
glöm inte det.

puss

Kommentarer
Postat av: Romina

Gud vad fin dikt Bella, blev verkligen jätterörd.

Tusen tack, det kändes i hjärtat<3

2011-03-07 @ 23:43:50
URL: http://romina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0