söndag!!

Japp nu är det söndag igen!! Tobbe sov här inatt, trevligt med besök av lillebror.
Jag fick sovmorgon idag...riktigt skönt!! speciellt när Lava kom upp 6 imorse...hehe..då var det bara för Viktor att gå upp med henne. Jag snarkade vidare till 9 tror jag. När jag kom ner sen så var alla igång med att spela innebandy...INOMHUS!!! bra förebilder va!!! hehe.





Lava ville oxå vara med såklart. Hon verkade ha lika roligt som dom andra två tokarna.
Jag säger hela tiden att familjen betyder allt för mig....men ärligt talat så är jag väldigt dålig på att visa det. Jag tror att det inte hade skadat tvärtom man hade nog mått riktigt bra att att visa dom hur mycket man uppskattar dom. Utan familjen är man ingenting.
Jag vet att innan så hade vi alltid jättemycket inbokat hela tiden, det blev liksom aldrig att man träffade syskonen sådär spontant. Det är så jag vill ha det...jag vill att dom ska kunna titta in bara så där, inte att man ska boka in ett besök två veckor i förväg. Men som sagt man har ju gjort så att det har varit ett måste.
Nova verkar oxå tycka om Tobias, hon bara skrattar så fort hon ser honom. Han har bra hand med barn får jag säga. Titta bara här så roligt dom två har det...söta är ni:



Tobbe hjälpte mig igår oxå när jag skulle såga ner två stora grenar. Detta äppleträdet hänger över på vår sida av uppfarten, på sommaren så är där en hel del ruttna äpplen då...tråkigt att plocka upp. Så jag löste det genom att ta en stege...Tobbe höll i den så jag inte skulle trilla (det var inte allt för stabilt) och sen började jag såga för hand. Jag kan ju säga att jag har lite träningsvärk idag hehe. Men nu är grenerna borta så det är skönt. Nu ska vi bara såga itu grenarna...dom är rätt stora så det lär ta ett tag. Men jag tror nog att vi kan få låna grannens elektriska motorsåg...han sa det igår när han kom ut. Han var väldigt tacksam för att vi hjälpte honom...hehe jag tackar bara för att vi fick såga ner skiten hehe.



Nu ska jag hoppa in i duschen...så adjö adjö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0