Söndag!

Ja då var det söndag igen. Idag fick jag sovmorgon..skönt!! Lava kom in till oss vid 6 och då fick Viktor gå upp med henne...då var det riktigt skönt att sova vidare. När jag sen gick upp så var Viktor och Tobbe i full gång med att spela innebandy INOMHUS hehe...jaja så länge inget går isönder...bra förebilder dom är va hehe!!!





Lava ville ju oxå vara med....så roligt dom har det. Lava har verkligen tytt sig till Tobias...riktigt kul att se.
Nova verkar oxå tycka om min lillebror hehe....hon bara skrattar när hon ser honom. Det har ju inte varit så att vi har träffats så mycket...hoppas det blir annorlunda nu. Jag vill att det ska kännas naturligt för mina syskon att bara slå en signal eller komma och hälsa på.....alltså inte att man ska behöva boka in ett möte typ...och jag vet att innan har det nästan fått vara så för att vi har haft så mycket att göra hela tiden.
Jag skriver hela tiden att familjen är viktigast..men ibland är jag nog dålig på att visa det....det ska bli ändring på det nu. Jag tror att dom vet att jag älskar dom, men det skadar inte...tvärtom det känns riktigt bra att visa dom hur mycket jag uppskattar dom.
Utan min familj är jag INGET....det är dom som gör mig till den jag är.



Ni är viktiga

Ni är betydelsefulla

Ni är en del av mig

Ni är min familj

Ni har min kärlek

FÖR ALLTID


Igår så hjälpte Tobias mig när jag skulle såga ner lite grenar. Eller lite grenar var väl en underdrift....hehe. Det var två stora grenar som hängde över på vår sida av uppfarten. Så jag frågade grannen och han hade inget emot att vi sågade ner dom. Så jag stod där 4 meter upp i luften medan Tobbe höll i stegen. Han höll på att få en av grenarna i huvudet ( jag var väl inte så skicklig som jag trodde hehe) men han klarade sig med en hårsmån.
här ser ni mitt verk:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0