ojoj!!

Nu var det allt för lengesen jag skrev. Anledningen heter bland annat Turkiet hehe. Jo jag har varit på en veckas semester med min kära syster och Fader. Det var helt underbart. Jag har fått simma med Delfiner (bilder kommer sen) och har ätit god mat, handlat lite och festat en del.
Vill bara tacka Romina för denna underbara vecka, jag har verkligen njutit varenda sekund och det är mycket tack vare dig.
Jag vil oxå tacka pappa för att han gav mig denna möjligheten. Jag hade annars aldrig kunnat åka på en sån är resa. Nä det var verkligen ett minne för livet.

Vi träffade roliga människor där nere oxå, haha så roliga namn vi hade på dom.
Dom är rätt roliga dom där turkarna, men väldigt trevliga överlag.
Hotellet var verkligen super...inte alls som sist när jag var i Turkiet. Här fick vi frukostbuffé varje morgon (skumma ostar hade dom och korven ska vi inte snacka om) och väldigt bra service.
Vi hade snygg porrbelysning på vårt rum oxå haha...inte för att vi fick nån användning för den.

Romina har min kamera så därför kan jag inte lägga upp några bilder än...men dom flesta av er som läser min blogg har ju facebook så där kan ni se dom nu.

Det var faktiskt inte så svårt som jag trodde att vara utan barnen, men det var tack vare att Viktor skicka såna fina mms till mig på våra änglar.
Noa kände nog inte igen mig när jag kom hem...hon var väldigt skeptisk till mig hehe. Lava blev jätteglad när hon såg mig....jag fick en jättekram av henne.

Nåt som jag inte har saknat är dom trevliga måltiderna...massa kladd och annat. Men men det är ju en del i min vardag så det är bara att digga läget.
Nu kommer Tobbe och Minna förbi så jag ska avsluta här.

Lovar att skriva snart igen...kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0