Lite bilder från senare händelser!!

Ja nu hinner man ju inte blogga lite flitigt som man gjorde innan. Därför passar jag på nu...har redan städat upp och gett barnen frukost, bäddat sängarna, hämtat in ved......och nuuuu ska jag blogga lite. Efetr bloggen ska jag städa toaletterna och sedan lägga in lite tvätt....ojojoj vad jag ska vara flitig...och jag börjarjobba 10.51 idag så jag måste åka hemifrån senast 10 om jag ska hinna lämna småskitarna på dagis och allt.
Japp så här kommer lite bilder:

Först lite bilder från vår lilla skogspromenad för ett tag sedan =0)



































--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen har vi lite bilder från när Viktor och Ann-britt var ute med barnen på ännu en skogspromenad =0)







Ja det har ju blivit en del skogspromenader nu på sistonde...man det är bara roligt att kommaut lite. Nu i helgen så var Viktor iväg med barnen både lördag och söndag. Först så åkte dom till Röstånga och gick där och sedan så åkte dom till stenestad.
Jag känner själv att man inte rör sig ALLS så mycket som man borde göra.....lite ångest har man då typ varenda dag. Man hinner ju inte med nåt känns det som. Alltså man prioriterar allt annan än sig sjäv. Jag kan städa en hel dag men jag kan inte ge min ut påen joggingrunda i 20 minuter...vad är felet då???

Nu ska jag fortsätta med mina sysslor......hoppas ni får en underbar dag...vädret är ju fint!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0