Jobb igen!!

Jaha då har man börjat jobba igen. Det märks väl på bloggen om inget annat. Just nu så håller jag på att vänja mig vid hela jobbgrejen, försöker få ihop allt...få tiden att räcka till. Så om jag inte bloggar så ofta så får ni ha överseende med detta.

Allt går bra än så länge...inga större felkörningar hehe. Det känns bra att vara tillbaka på jobb, nu längtar jag bara till jag får lite bättre tider. Igår var jag hemma 21.15....lite sent tycker jag men men.
Idag kommer Viktor och hämtar mig på jobb....så jag slipper ta tåg och buss och hela faderullan.

Vi har ju inte fått ihop bilen än...så just nu så har vi bara en bil...det är inte bra nu när jag jobba som jag gör. Men vi letar efter en ersättningsbil just nu så jag hoppas att det löser sig snart.

Nu ska jag göra vid mig och barnen inför ännu en dag på jobb/dagis.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0