Sjuka barn idag!!

Idag får jag vara hemma från jobb, har två barn med feber. Lava var varm igår när jag skulle säga god natt till henne och hon åt inget direkt under hela dagen. Nova är jättegnällig idag....kan bero på att hon håller på att få sina tänder.  Lava hade 38,3 när jag tog hennes temp i morse. Nova hade 37.8.
Så jag får hålla tummarna att det inte blir värre.

Igår så träffade jag pappa och hans flickvän. Vi träffades allihopa, syskonen och Robins flickvän. Vi åt på en thairesturang i ängelholm, det var verkligen jätte trevligt och Susanne verkar vara en jätterar kvinna. Jag är s glad för Pappas skull =0)
Hoppas man kan göra detta lite oftare...kanske kan bjuda hem dom på middag nån dag...ja det hade varit roligt.

Romina hade Köpt en ny bil fick jag reda på....den var jättefin =0) är verkligen så stolt över dig syster....du lyckas med allt nu för tiden känns det som. Ny lägenhet och ny bil....ja jag är så glad för din skull.
Får se till att komma och se den nya fina lägenheten =0) är så nyfiken.

Så vad händer idag då??? ja jag får väl ta det lugnt med domsmå sjuklingarna.....får passa på och städa lite grovstädning medan dom sover. Funderar på om jag ska tvätta fönsterna...usch!!!
Nähä nu ska jag återgå till mina älsklingar...mysa lite i soffan innna det vankas lunch.

kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0