Trevligt besök!!!

Ann-Britt och Jocke var här på besök idag, Barnen blev glada men Farmor och farfar blev nog gladare hehe.
Anna och Peter var här oxå...Anna behövde hjälp med en grej och såklart ställde jag upp. Det innefattade måla och rita så det gjorde jag gärna.
Jag fick lite blodad tand så när alla hade åkt hem så gick jag upp på Lavas rum och målade lite....kändes bra!!!

Jag hämtade mina små älsklingar på dagis idag, det känns som Viktor är den ende som gör det nu för tiden. Det var så underbart att bli välkomnad av dom direkt när man steg innanför dörren. Jag sakbnar dom nåt enormt nu om dagarna...men som tur är så hinner man inte tänka så mycket när man kör buss.

Igår hade jag en otäck mardröm, den var så verklig att jag var tvungen att ringa Romina ovch kolla så hon fortfarande levde. Jag drömde att hon krockade och dog...hade riktigt ont i magen när jag vaknade. Har ni drömt så där verkligt nångång!!! skit jobbigt var det iallafall...och hon trodde nog att jag var knäpp när jag ringde...men ibland så får jag så onda känningar...precis som att nåt dåligt ska hända.
Men hon var på väg och skulle lägga sig och mådde bra...eller nej det gjorde hon egentligen inte.Hon har varit dålig nu ett tag....tänker på dig kära syster!!! Aldrig kul att vara sjuk.
Jag var helt slut igår...fick ju inte sova nåt ordentligt inatt eller igårnatt för den delen. Lava har börjat komma i till oss på natten....sen trycker hon ut mig...så jag sover skitdåligt...eller ja sover inte alls. Så jag var skit trött igårkväll....gick och lade mig redan kl 19....suck!!!
Hoppas att vi får sängen ifred inatt.
Viktor sa igår..."jag märkte inte att hon var där hos oss" Nääää!! konstigt...det är mig och trängs med....så Viktor har mer än halva sängen att bre ut sig på....medan jag balanserar på kanten. Inatt så gick jag in och lade mig i hennes säng istället....inte bra!!! den är ju skitobekväm.....det går nog bara om man väger 10-15 kilo.

Imorgon är jag ledig (enda dagen denna veckan), så vad ska vi hitta på då??? jo, vi ska hälsa på min gamla dagisfröken Ulla. Ska bli kul!! blir tyvärr inte så ofta att vi ses. Sen ska jag laga en god middag till Viktor har kommit hem...sen om tiden räcker till så ska vi nog åka ut till åsen och promenera lite med barnen...lite egentid.

Nu ska jag nanna kudden (innan Lava kommer in).....så God natt på er alla!!!
Hoppas inte att det dröjer så länge tills nästa inlägg!!!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0