Grattis Pappa!!

Idag fyller min älskade fader år. Så jag och syskonen ska åka hem till honom, sen ska vi ut och äta god mat.
Jag tror att det blir en bra kväll.

Viktor är iväg och spelar match just nu...så jag får underhålla barnen. Eller rättare sagt barnet, Nova var jättegnällig så jag fick lägga henne innan. Hon är rätt förkyld så det tar väl ut sin rätt.
Hon fick välling innan jag la henne så jag hoppas att hon fick i sig lite av det iallafall.
Ska se om ag kan få i henne lite ungspannkaka sen när hon har vaknat.

Ann-britt och Jocke var snälla nog att ta barnen ikväll....Viktor behöver ju vara ute i garaget så mycket som möjligt. Och jag ska ju till pappa så....Tack för hjälpen iallafall. Hoppas at Nova inte allt för gnällig.

Imorgon ska vi på kalas, Bodel ska firas. Så det ska bli kul...träffa alla i Wikandersläkten...eller nästan alla.
Hoppas Viktor oxå följer med....kan tänka mig att han vill jobba på bilen.
Ja är såååå trött på den bilen nu....riktigt jäkla trött. Man ser ju aldrig han nu för tiden. Tyvärr så måste den ju vara klar när jag börjar jobba (vilket jag tvivlar på). Frågan är bara= vad gör vi om den inte är klar till jag börjar jobba.
Det är skitjobbigt att leva i ovisshet....man bara räknar ner dagarna liksom.
Viktor sa att vi kanske fick köpa en annan bil om den inte var klar...men nej...aldrig i livet. Då har all den tiden han har spenderat där ute varit förgäves.....nä den ska bli klar så är det bara.
Jag får väl hoppas att jag får bra tider så jag kan ta bussen till jobb =0(

Nu ska jag underhålla Lava lite....känns så fel...hon har typ tittat på tv hela dagen. Så är det när man har saker upp över öronen som ska göras....suck!!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0