Inga barn hemma!!

Dom är båda två på dagis. Nu när man har en liten stund för sig själv...vad gör jag då. Jo jag städar...haha...hur tragisk är jag egentligen.
Jag har målat lite till på Lavas rum, men jag konstaterade att jag behöver mer färg så jag fick sluta för idag.

Nu ska jag ragga en elektriker =0) Nu ska vi få den där jäkla toavärmen att funka hehe.

Romina kom hit igår....vi mös och käkade gott gott!! Alltid lika kul med spontana besök, speciellt kul när det är Romina hehe.
Jag fick köra hennes lilla "bettan" och den gick inte av för hackor hehe. Det är lite charmigt med gamla bilar faktiskt.

Så vad händer idag då.....hämtning av barn...sen hem och laga lite mat. Sen ??????
Har kass fantasi. Igår så var vi ute och promenerade med katterna....lava klättrade på ett "berg". Vi letade svampar som Lava sen massakerade hehe.
Viktor var iväg hela dagen igår =0( så han hann aldrig träffa barnen innan dom gick och lade sig...tråkigt!!
Lava ville säga god natt till honom när hon skulle gå och lägga sig...mitt hjärta brast lite då.
Undrar hur länge det ska vara så här.....suck!
Jag vill ju passa på och njuta nu innan man börjar jobba...men det enda jag gör är  att oroa mig.
Men som man säger.....efter regn kommer sol....så det fixar sig nog.

Nu ska jag äta upp mina knäckebröd och sen ska jag faktiskt läsa lite i min stora bok.....Ann-britt efterlyser nog den snart hehe. Nä jag ska passa på n8u när barnen är på dagis...läsa i lugn o ro. Kanske skulle man tappa upp ett varmt bad oxå...kanske kanske *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0