Kärlek!!

Vissa dagar så slår det bara en......hur mycket man älskar sin familj. Att veta att dom står bakom en och stödjer en i vått och torrt...det är oslagbart.

Vill bara säg att jag ALDRIG NÅGONSIN kommer ta er för givet....ni är min familj och jag älskar er mer än livet själv.
Utan er hade jag aldrig varit den jag är idag.

Till min familj räknar jag även er som jag kanske inte har något blodsband med men som jag älskar lika mycket för det.

EVA du gav mig ett hem när jag behövde det, du stod vid min sida och gav mig din axel när jag behövde nån att stödja mot. Du tårkade mina tårar när ingen annan gjorde det. Vi träffas inte så ofta men du har lika stor plats i mitt hjärta som alla andra i min familj.
Jag är övertygad om en sak, hade du inte funnits där när jag var liten så hade jag nog varit nån helt annanstans än där jag är idag.
För detta och mycket mycket mer är jag dig evigt tacksam.

Jag hade en riktigt bra dag idag, åt en god frukost med fadern min och min älskade syster...kommer inte ihåg sist det hände. Det var bara så mysigt, bara vi tre....småpratandes, skrattandes....det blir varmt i mitt hjärta när jag tänker på det. Om ändå fler dagar vore så.

Imorgon ska jag och Lava till öppna förskolan i Billesholm....ska bli roligt. Nova ska till Dagis som vanligt.
Sen ska jag hämta cykeln hemma hos Fia och ta en cykeltur med Lava (hon älskar det).
Vad som händer sen till kvällen har jag inte en aning om.....film och god mat kanske.

God natt allesamman....dröm sött!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0