lite bilder!









Detta var lite bilder från Davids & Jennys vackra bröllop.
Här näst kommer lite bilder från Novas 1 års kalas.





Ha den äran idag mitt älskade barn.





Först vågade hon inte ta på tårtan....men sen så =0)









Här kladdades det ordentligt hehe...det är så här det ska vara på 1 års kalas.



Här ser ni den andra sidan av bordet hehe, lägg speciellt märke till min kära bror *skrattar*



Jag hade dukat ett långbord inne i köket så här samlades en del av gästerna.



Familjen Wikander eller en del av den iallafall.



Bästa vännerna =0)



Söta Adam slappade lite på golvet =0)

Alla verkade nöjda och glada när dom lämnade oss. Som vanligt så hann jag inte prata med gästerna men gjorde så gott jag kunde. Man stressar ju till max när man har såna här tillställningar.
Nova fick jättemycket fint, kläder och leksaker m.m det tackar vi och bugar för.

Nu ska jag laga lite mat till mina små änglar...eller en iallfall *ler*
Lava har förresten börjat sin pottträning nu...det går väl sådär.
Hon har kissat på golvet 4 gånger idag och bajsat en gång i trosorna...men TVÅ gånger har hon kissat på pottan....man får vara glad för det lilla hehe.
Måste ju börja nån gång.

Hoppas ni får en underbar fredag///kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0