själv igen!!

Nu är barnen lämnade på dagis så nu är jag själv igen. Vad ska jag hitta på då. Jag har inte hunnit köpa fler färger så jag kan inte måla =0(
Jag hade kunnat städa lite hehe....för det gör jag ju aldrig.
Eller så hade jag kunnat lägga mig i soffan och glo på en film....hmm!! svårt val detta.

Jag har powerwalkat hem från dagis idag....kände att det var dags att ta tag i träningen. Igår sprang jag hem...kändes skitbra. Det är oxå lättare att undvika godis och kakor om man har tränat lite på dagen. Man vill ju inte "förstöra" träningens resultat med sötsaker.
Så nu sitter jag här med ett enormt sötsug....och ska stilla detta med knäckebröd och te.
Jag ha bestämt mig för att ta var dag som den kommer.
Klarar jag att vara duktig en dag...jättebra. Skulle jag misslyckas andra dagen...synd men det kommer en dag imorgon.

Sofia och Max kommer på middag idag, trevligt trevligt!!
Jag tror att jag ska laga flygande jakob då =0) lite lyx får man väl unna sig...speciellt eftersom vi har nästan alla ingridienserna. Men jag funderar på om man ska laga nån efterrätt? kanske en äppelpaj...hmm det hade varit skitgott. Ja vi får se.

Nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra för att fördriva tiden.
ha en skön torsdag
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0