tack för att ni finns!!!!

Ville bara skriva en rad eller två till min kära svärföräldrar.

Ni betyder väldigt mycket för mig och jag uppskattar verkligen allt som ni gör.
Ni ställer upp när man behöver hjälp.
Ni är där för Lava och Nova, ger dom er kärlek och omsorg.
Jag är så otroligt glad att jag kom in i denna familjen.
Ni accepterade mig direkt och välkomnade mig in i ert liv...tack!!
Ni gör det så lätt för mig att tycka om er, uppskatta er.
Tack för allt som ni gör och säger....om det så är en skvallertidning eller ett värmande ord....tack!!!

Bättre svärföräldrar kan man inte få =0)
Ann-Britt & Jocke

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Tack själv, bättre svärdotter får man leta länge efter o tack för två helt underbara barnbarn. Kram

2011-09-02 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0