Tillbaka på sjukhuset

Sitter just nu och väntar på att få komma in till onkologen. Det är dags att sätta in min pic-line nu.
Innan jag gick upp här så var jag inne på Apoteket och hämtade ut mina mediciner. Det blev ett dyrt kalas, gick på 1268 kr. 
Men nu är jag redan uppe i högkostnadsskyddET, så nästa gång får jag hela 50 % rabatt. 
 
Lava skulle på utflykt idag så jag lämnade tjejerma redan kl 9 på dagis. 
Efter det så åkte jag till Väla och strosade där med Romina. Vi handlade lite (hon handlade rättare sagt) sen fikade vi på espressohouse. 
Det är dessa stunderna som man värderar mest, en enkel tur på väla och alla mina bekymmer är borta...ja för tillfället iallafall.
Jag fick en superfin scarf av Romina ❤️
Ett par nya skor blev det oxå, nu när jag tänker efter så betalade hon dom oxå....hon skämmer bort mig hihi.
 
Romina köpte två böcker som jag ser fram emot att läsa. Dom handlar om livet och hur du ska leva för att må så bra som möjligt. 
Munken som sålde sin Ferrari heter den ena, rekommenderar den starkt till er alla.
Det är en livsomvälvande bok!!!
 
 
 
 
 
Ha en underbar dag allesammans ☀️

Kommentarer
Postat av: Romina

Du är världens vackraste. Min bästa fina syster och vän<3

2015-04-16 @ 23:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0