God kväll!!

Har precis placerat rumpan i min sköna fåtölj. Ska läsa lite i min bok men undrar om jag verkligen kan det ( barnen har inte somnat än 😆).
Jag ska göra ett försök iallafall. 
 
Dagen har beståt av en tur med sjukhuspendeln. Jag åkte med Christine eftersom hon va tvungen och jobba. Nobina va fräcka nog och sno henne från vår kaffeträff. 
 
Efter det så åkte jag hem och fick i mig lite mat sen va det iväg till Odensjön med Viktor och barnen. 
Vi/dom badade och matade fiskarna sen gick vi en runda i skogen. 
 
Nu är jag rätt slut i kroppen men på ett bra sätt. 
Jag är så tacksam för alla fina människor som finns i mitt liv, verkligen!!
Ta aldrig nån för givet, helt plötsligt finns dom kanske inte där mer.
 
Funderar på om jag ska raka mig sen...för sista gången. Jag känner att håret börjar växa så smått nu. Tyvärr är håret fortfarande ganska tunt så jag vill nog inte behålla det än. 
Jag rakat det nu så får vi se om det är lite "hårdare" när det växer ut nästa gång....håll tummarna för mig. 
Det hade varit så skönt om det hade börjat växa ordentligt nu...det är liksom ytterligare ett steg på vägen. 
 
Hoppas ni har haft en skön torsdag ☀️
Hej så länge
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0