Natten innan avresa

Imorgon eller om några timmar rättare sagt så sitter jag på ett plan till Turkiet.
Hur känns det då? 
Kluven!!
Jag är lite ledsen över att behöva lämna barnen, kommer sakna dom så otroligt mycket.
Jag är förväntansfull, har sett fram emot att kunna "bara vara".
 
Klockan slår 00.00 nu, vad betyder det?
Är det någon eller något som vill säga mig nåt?
Senaste två veckorna har jag antingen vaknat exakt 00.00 eller så har jag tagit mobilen och tittat när klockan har slagit tolv.
Har haft en speciell känsla i kroppen när jag ser detta klockslaget....varför?
 
Varje gång jag ska flyga så får jag väldigt mycket ångest, dödsångest.
Jag hatar att inte kunna påverka saker och ting.
Hade jag fått bestämma så hade jag gått och kollat varje millimeter av planet.
Samtidigt så tror jag på ödet, att om det är meningen att nåt ska hända så händer det.
Jag vill bara inte vara en av dom som försvinner. Jag vill vara kvar ett bra tag till.
Kan inte hjälpa att känna att "han där uppe" kommer spela mig ett spratt nu.
Jag har genomlidit den här skiten nu och sen så visar det sig vara fel på planet och det störtar....så jäkla bitter jag kommer att vara då.
 
Jag har packat allt vad jag kan komma på. Har säkert glömt hälften men vad gör det.
Allt jag egentligen behöver är en bikini och en riktigt bra bok 😉
 
Ajajaj....nu gör det ont på riktigt. Va tvungen att ta en smärtlindrande tablett nu precis, det värker överallt. Hoppas att jag kan sova bara..
Jag va på Jenny och Davids kräftskiva ikväll och det protesterade kroppen mot nu när jag kom hem.
 
 
Vi hade jättekul med lekar och god mat.
Tyvärr så orkar man inte lika mycket nu.
 
Innan idag så körde Lava cross, min duktiga tjej. 
Hon skrämde både mig och pappa ett par ggr när hon hoppade över guppen. 
Jag är verkligen så glad att jag fick bli mamma till just dom två tjejerna. 
Dom ger mig så mycket kärlek och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dom.
 
 
 
 
 
Nu håller ögonen på att stängas. Tabletten börjar äntligen verka. 
God natt och sov så gott
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0