Första klippningen

Jag tog mig i kragen och satte mig i stolen.
Ångesten va ganska grov men jag räknade andetagen.
Hon frågade mig har jag ville ha det, jag visste inte vad jag skulle svara.
"Ja alltså, ta lite runt öronen bara. Kanske lite i nacken oxå."
Hon nickade instämmande och tag fram trimmern.
Ljudet av trimmern som satte igång tryckte sig in i huvudet på mig.
Andas, andas, andas.
 
"Så där då va det klart"
 
Va!!!! Redan!!!
Det kändes som att jag hade haft en blackout, jag kommer typ inte ihåg att hon klippte mig.
Eller så tig hon så tramsigt lite att det gick så snabbt.
Oavsett så blev jag nöjd med resultatet.
Nu är jag redo för bröllopet imorgon.
 
 
 
 
Alltså nu när jag tittar så ser jag knappt att hon har tagit nåt, men det är väl bra.
Jag längtar till längden infinner sig och jag kan göra nåt med håret.
 
Nu ska jag och barnen strax bege oss till Maxi och titta på Lava när hon går i luciatåget. 
Sen bär det av hemåt där vi ska påbörja fredagsmyset.
Kewin, Linn och Johanna ska oxå vara med ikväll...ska bli så mysigt.
Jag mår verkligen bra när jag har min familj nära. 
 
Trevlig Fredag På er!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ses imorgon fina du!

2015-12-11 @ 23:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0