Äntligen kväll

Jag har precis satt mig ner i soffan, Turbo hoppar direkt upp och lägger dig bredvid mig. 
Har fixat med mina växter därute ikväll, tiden bara springer iväg när man håller på med nåt man älskar. 
 
Igår va jag och Lulle på Liseberg. Det va en perfekt dag att åka karuseller på. 
Solen värmde gott och magen klittlade av alla nöjesåk.
Jag va helt slut när vi kom hem och däckade ganska snabbt. 
 
Idag åkte jag och barnen hem till Eva och Uffe. Det va en perfekt dag att bara vara på. Ingen stress, mycket sol och bad. 
Romina och pappa va där och David och Jenny kom sen med barnen. 
Många minnen kommer tillbaka när jag är hemma hos Eva, goda fina minnen. 
Det är dina minnen som utgör en stor del av ditt liv.
När jag ligger på min dödsbädd vill jag bara kunna blunda och titta tillbaka på mitt liv genom mina minnen. 
Tänk på att det är DU som skapar dina minnen. Genom att verkligen LEVA ditt liv på bästa sätt gör du dig själv den största tjänsten.
Man ska inte leva med ånger. 
Man ska se motgångarna och misstagen som ytterligare en erfarenhet. 
Du lär så länge du lever....ett riktigt bra ordspråk!!
Det är så sant så.
Den dagen jag känner att jag inte har mer att lära...den dagen är när jag slutar att andas.
 
Var ödmjuk och öppen för nya lärdomar så kommer du att bli den rikaste människan på denna jord.
 
 
 
 
 
 
 
Så här underbar dag va vår dag idag ☀️
 
Här kommer lite bilder från gårdagen:
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag äta lite soppa och kolla på andra avsnittet av Grey's Anatomi. 
Jag har fixat hela första säsongen nu och den ska avverkas 😊
God natt mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0