Ingen sömn!!

Försökte gå och lägga mig "i tid" igår. 
Ingen tv och ingen dator. 
Det gick väl inte så bra.
 
När jag kom hem så tog jag sprutan som jag fick av Annika.
 
 
 
Det va verkligen inte kul när man läste  "den lilla" anvisningslappen. 
Kul att gå och lägga sig och veta att sprutan du precis tog kan göra så att din mjälte brister. 
Den kan göra så att du får akut andnöd. 
Så det gick med andra ord inte alls att sova inatt. 
Nu har jag gått ner och lagt mig i soffan. Ska se om jag kan somna framför datorn istället. 
 
Jag känner av smärtorna lite smått. 
Ska försöka uthärda dom så mycket jag kan innan jag tar smärtstillande.
 
Det blir förhoppningsvis en promenad vid möllrammats nu på morgonen. Motion och frisk luft gör susen när man känner sig hängig.
 
Hej på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0