Proven klara idag

Ja då va mina blodprover tagna idag. Fick inga samtal efter proven så då va mina värden ok tydligen.
Tyvärr så fick jag ju skjuta upp behandlingen en vecka så då blir jag inte klar med behandlingen förrän den 11 tror jag. 
Jobbigt när man tänker på det för jag vill bara bli klar med det.
 
Jag va och hälsade på Kewin och Linn idag, välkomnade lilla Zackarias. 
Känns riktigt kul och man är stolt över att vara faster. 
 
 
 
Dom va stolta och med all rätt.
Många tankar kommer såklart tillbaka när man såg det lilla livet.
Tankar om när Lava och Nova föddes. 
Tankar om hur magiskt livet är.
Vi är helt otroliga varelser, vi skapar ett liv i oss. 
Tänk om alla hade värderat livet lika mycket.
Då hade vi varit mer rädda om vår hälsa, om våra barn.
Vi hade varit mer rädda om själva livet.
 
Jag har en annan syn på livet och det är ju inte så konstigt. 
Jag önskar att alla kunde se på livet genom mina ögon....dom hade blivit chockade.
Chockade över hur lätt det är att älska istället för att hata.
Chockade över allt vackert som finns i våra liv. 
Chockade över insikten att familjen betyder så så mycket i livet.
 
Livet är alldeles för kort för att leva det halvdant!!
Du är en fin människa (vissa iallafall) och du behöver bara respektera dig själv så kommer allt annat av sig själv. 
Se det vackra och njut...det finns så mycket skönhet överallt....bara öppna ögonen och titta.
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska jag börja med min hormonbehandling, nervöst!! Vet ju inte riktigt vad det innebär därav nervositeten.
Sen efter hormonerna så blir det cellgifter.
En ny omgång sprutor.
 
Önska mig lycka till!!! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0