Smärtan avtar!!!

Det gör fortfarande ont men långt ifrån som det va innan. 
Nu har jag bara ont i njurarna emellanåt, när jag reser mig upp om jag har suttit länge eller om jag går i trappor...eller allt som gör att pulsen går upp.
Jag känner fortfarande hur jag fryser och svettas ibland. Det känns som att jag har feber fast jag inte har det.
Det som är jobbigast nu är mina naglar faktiskt. Dom börjar bli lite missfärgade och det gör ont i vissa. Den här typen av cellgift kunde göra så att man tappa sina naglar....jag hoppas verkligen inte att så är fallet. 
 
Jag sov hos Romina och Rickard inatt, skönt att vara någon annanstans när man inte har barnen hemma..det blir lite för tomt då liksom.
 
Idag åkte vi till centersyd och handlade lite. Sen drog vi till IKEA...farligt farligt!! Det är så mycket jag vill ha.
En del av mig skriker NEJ!!! Du behöver inte dessa sakerna....medan den andra delen av mig säger....MEN du förtjänar ju detta lilla lilla som gör dig glad och gör att du trivs i ditt hem.
Hmm...vem ska jag lyssna på???
Jag vill ju inte handla mer just nu, pengarna trillar ju inte direkt in på kontot nu när man är sjukskriven. 
Men samtidigt vill jag inte vänta....jag vet ju att jag kommer att köpa det sen...då kan jag lika bra köpa det nu....eller? 
 
Nu ska jag strax lägga mina små troll...skönt att dom är hemma igen ❤️❤️
Sara kommer om en stund skulle jag tro...hon sover här inatt!! 
 
Hej så länge ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0