Ytterligare en härlig dag

Det blev ett tidigt besök hos Fia idag. 
Vi hade ingen frukost här hemma så vi körde till affären och handlade och sen körde vi till Fia. 
Barnen badade och njöt. 
Efter en skogspromenad så åkte vi och handlade . Min kyl har varit gabaka tom rätt länge nu, blir lätt så när man inte har något aptit.
Men nu va det dags att fylla den lite.
 
En tripp till stranden hann vi oxå med. 
Barnen va dock besvikna över att vi inte kunde stanna längre. 
Mina ögon och näsa rinner nu konstant. På grund av detta har jag fått eksem eller nåt liknande vid ögonen. Det svider rätt rejält när solen är framme....eller ja det svider hela tiden faktiskt.
 
Nu sitter jag på baksidan och njuter av dagen. 
Dricker ett glas rosé oxå. 
Barnen har tagit fram sina godispåsar och myser med en film. 
Får se om man kan sova inatt....det lär vara väldigt varmt.
 
 
 
 
 
Mina katter håller mig alltid sällskap. Jag kan bli ganska trött på dem emellanåt men just nu är dom väldigt mysiga 😊
 
 
 
 
Nu ska jag strax natta flickorna!!
Hoppas ni får en fortsatt varm och skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0