Dags att försöka sova!!

Ligger i sängen nu, film strax igång.
Fortfarande ont i hela kroppen. 
Jag tog en Ipren innan och inbillar mig att den hjälpte lite. 
Hoppas att jag kan sova lite inatt. 
Imorgon vankas det kalas...hoppas hoppas att jag inte har lika ont då. 
 
Jag hade iallafall en mysig stund med Nova idag. Hon oroar sig för mycket för mig...det märker jag. Frågar hela tiden om jag har ont. 
Det gör ont i mig....jag märker att detta påverkar henne. 
Hon va så söt idag....ville att vi skulle göra avslappning. 
Hon lade mig på golvet och flyttade runt mig som hon behagade. Det gjorde ont som *** i kroppen men jag höll masken så hon kunde få köra sin "avslappning". 
Hon lade sig ner på golvet och sträckte ut sig och sa: så ligger du så här mamma sen så andas du ut och slappnar aaaaavvvvv. Hihi...sötnos!!
 
Sov så gott
Det ska jag försöka göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0