Ont ont ont

Vaknade upp imorse och mådde förvånansvärt bra. Kände genast hur jag piggnade till och släppte en del av ångesten. Ångesten över smärtan har varit närvarande en bra tag nu. 
Det är kanske svårt för er att förstå....men föreställ er att ni har influensa och ont i helakroppen. Lägg till halsfluss och magkatarr på det oxå. 
Jag mådde bra tills jag hade tagit den hemska sprutan...sen började smärtan komma tillbaka. 
Vaknade inatt av att sängen av blöt....troligtvis hade jag haft feber oxå.
Trots allt elände så ville jag ändå iväg och fixa lite.
Jag åkte och handlade present till Molli och sen tog jag och Nova bussen hem. Tanken va att vi skulle åka till Viktor och sen skulle hon cykla hem, tyvärr så hade allt för ont så vi fick hoppa av tidigare och gå hem. Väl hemma tog jag en Ipren....nu sitter jag och väntar på att smärtan ska avta. 
 
Imorgon ska jag och flickorna åka till växjö och hälsa på kusinen och kusinbarnen. 
Hoppas att det har lagt sig lite tills dess. 
Jag ska ringa till onkologen imorgon oxå och höra med dom om jag verkligen måste ta dessa sprutorna. 
Om inte så kommer jag att skippa dom till nästa gång. 
Jag har ju en del mediciner här hemma som jag kan ta om jag skulle må dåligt men det vill ja inte. 
Tycker synd om min stackars lever.
 
Nu ska jag ta tag i mitt liv och klä mig till kalaset. Viktor kommer strax och hämtar Nova. 
 
 
 
 
Rosorna har börjat visa sig nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0