På sjukhuset!!

Sitter på sjukhuset nu med pappa. Han får cellgifter för första gången idag. 
Hoppas att han inte mår allt för dåligt sen.
 
 
Känner att klumpen i magen kommer så fort jag går innanför dörrarna. Men det sitter ju bara i huvudet på mig. 
 
Romina satt och höll mig sällskap när det jag va här och nu är det jag som sitter o stolen. 
 
Det blir en tur hem till pappa sen. Får fixa nåt att äta till oss.
Pizza kanske 😋
 
Viktor va och köpte cykel till Nova igår och idag kom hon cyklandes på den...så stolt hon va. 
Den va jättefin 👍🏻 och Viktor hade köpt cykelhandskar till båda flickorna. Tur dom har en sån fin pappa.
 
Nu är pappa klar så nu beger vi oss.
Ha en underbar dag ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0