Så trött på detta

Orken finns liksom inte där på samma sätt längre. 
Det känns som en evighet tills detta är över.
 
Jag och barnen tog en tripp till Växjö idag. 
Det va en pärs ska jag säga. 
Smärtan i kroppen ökar allt som dagen går så när vi väl va framme hos Frida så hade jag sååå ont. 
Ville mest bara lägga mig ner men gjorde såklart inte det. 
Jag har kämpat med mat hela dagen idag och det va inte lättare när vi skulle äta. 
Såren i halsen har blivit värre nu, varje tugga är olidlig. 
Men jag måste ju äta så jag tvingar ner det.
Jag har börjat gurgla den här svampmedicinen nu, det är bättre än alternativet. 
Vet inte om det hjälper så mycket men jag får ge det ett försök iallafall.
Mina ögon och näsa har blivit jätteirriterade. Dom rinner och kliar hela tiden, nu har jag fått ett sår/rodnad vid mitt vänstra öga oxå. 
 
 
Allt gör ont just nu och jag vet inte vad jag tänkte  när jag hurrade över denna typen av cellgift. 
 
Tur att jag har mina stjärnor iallafall. Utan dom hade jag aldrig fixat detta. 
Jag vill inte tillåta mig själv att bli ledsen men det måste jag ju få bli. 
Det är JAG som lider var enda jävla dag (ursäkta språket), jag mår så otroligt dåligt men jag kan inte förmå mig själv att säga det, att erkänna det. 
Det är väl därför jag har denna bloggen.
Jag har alltid fungerat som så att jag inte ska vara till besvär. Jag vill vara den som hjälper, den som lyssnar. Men nu när det är omvända roller så fixar jag inte det. 
Jag ser hur ledsna alla är, därför vill jag inte göra det värre genom att berätta hur jag egentligen mår.
Men jag vet att det äter upp mig inifrån. 
Jag grät igår....det va längesen Sist. Jag behövde det. 
 
                    Mitt mantra!
 
Va stark så kommer allting att ordna sig.
Va stark så kommer du komma starkare ur detta.
Att ge upp är inte ett alternativ, har aldrig varit.
Du fixar detta!!
 
 
 Vi va och besökte Växjö domkyrka idag.
 
 
 
 
 
Väldigt vacker gammal kyrka.
 
Nu kallar sängen.
God natt och njut av solen imorgon ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0