Skulle inte ropat hej!!

Tog första sprutan igår. Det tog ca en timme innan jag började få ont i kroppen.
Jag vet inte om det är sprutorna eller om det är cellgifterna som gör att jag har ont i kroppen.
Just nu har jag mest ont i magen.
 
Jag kunde inte sova så bra inatt och nu är jag ganska trött. 
Det tråkiga är att Viktor kom med Nova idag och vi skulle göra nåt hon och jag.
Viktor och Lava skulle till crossbanan så jag och Nova skulle få lite egentid. 
Nu blev det som det blev och jag kan inte gå nånstans. 
Jag och Nova lade oss i sovrummet och kolla på film istället. 
 
 
 
 
Svampen slapp jag inte denna gången heller så jag har ganska ont i munnen och halsen. 
Sara va snäll och köpte vishy vatten till mig igår så jag har gurglat en del idag. 
 
Gud va trött jag är på dessa besvären. Det känns som jag inte kan leva...allt är bara till besvär. 
Sen känner man sig som världens gnälligaste människa oxå. 
Men det är ingen ide att låtsas att allt är bra. 
Men just nu är jag väl inte den roligaste personen att spendera tid med. 
 
 
Jag hoppas att detta går över till imorgon. 
Jag tog en magtablett nu så vi får se om det hjälper nåt.
 
Hej så länge 

Kommentarer
Postat av: Diana

Nova är nog glad ändå, så länge hon får spendera tid med dig, är ju det viktigaste, att ni är tillsammans, inte vad ni gör

Svar: Jo jag håller med. Men man har ju ändå samvetskval för att man inte orkar 😓
bella

2015-06-27 @ 13:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0