Stranden idag!!

Barnen leker och jag hör deras skratt. Det är som balsam för själen.
Fåglarna kvittrar och vinden svalkar mina bara ben. 
Även om jag mår som jag mår så är jag glad att jag kom hit. 
 
 
 
Helt underbar plats i Åryd. Stranden fick vi för oss själv och det va helt perfekt.
Barnen tyckte att det va för kallt i vattnet för att doppa sig men dom vattnade fötterna iallafall.
 
 
Dom klättrade på stenar och utforskade vad som fanns emellan dom. Jag försökte så gott jag kunde men dom va smidigare än mig hehe.
 
 
 
 
Vi skulle ta en fika på ett café vid stranden men det hade inte öppnat än. 
Så vi promenerade hem till Frida igen och fixade mat. 
Jag tvingade i mig en macka. 
Frida skulle köpa med sig medicin för halsont idag så jag hoppas att jag kan få i mig lite mer mat ikväll. 
Tydligen va det fotboll ikväll så vi skulle gotta oss 😊
 
Naturen är verkligen så underbar här.
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag leka lite med flickorna.
Ha en underbar dag och va rädd om er.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Ser underbart ut. Se till att vila och njut av varandra. Kram

Svar: Det lovar jag ❤️
bella

2015-06-30 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0