Då va det dags

Jag levde i tron att jag skulle vara den enda som inte tappade sitt hår under den här behandlingen. 
Nu har verkligheten kommit ikapp mig. 
Så imorgon kommer jag åka hem till Viktor när han har slutat jobba och raka av det helt enkelt.
Inget jag vill göra men det är bara att bits ihop och göra det. 
Barnen ska få vara med och hjälpa till och förhoppningsvis tycka att det är "en kul grej".
Jag har bearbetat detta under en ganska lång tid och även om det är jobbigt och hemskt så är jag helt ok med att göra det. 
Hoppas att ni som ser mig inte kommer bli allt för ledsna. 
Jag kommer inte må sämre bara för att håret är borta.
 
Nu ska jag äta min middag tänkte jag.
 
 
Det ser smartigt ut, hoppas det smakar lika gott som det ser ut.
 
Mamma och Sara har varit här idag och hälsat på. Det va skönt att få lite sällskap. 
Men nu är det TVn som gäller igen.
 
Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Trygg

Bara att kämpa vidare Bella.

2015-05-06 @ 05:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0