Dags att ta det lite lugnt

Nu sätter jag mig äntligen ner i soffan. 
Behöver fortfarande jobba lite på det där med att ta det lugnt nån gång då och då.
 
Barnen ligger i sängarna och har förhoppningsvis somnat. 
Det blev en tur till faster Sabina idag. 
Jag och Viktor tog en promenad dit med barnen, det va skönt att komma ut och röra på sig lite.
Jag sa ju innan att jag skulle ut och gå minst en halvtimme varje dag....ja det har inte riktigt blivit så.
Men det är lätt att talk the talk....but you need to walk the walk oxå hehe.
 
Jag va och hämtade barnen idag på dagis och det va helt underbart att se dom. Att få krama om dom, då kände jag mig hel igen. 
 
Jag är så tacksam för alla jag har i mitt liv. 
Vänner och familj. 
Ni betyder allt för mig, jag säger det inte så ofta och jag borde göra det.
Utan er vore jag ingenting.
Vissa säger att "ensam är stark" och jag vet att jag själv har sagt det....men det är fel.
Utan dina vänner och din familj är du fattig, kärleksmässigt!
Du kan ha en miljon på banken, men har du ingen att dela dom med är du fortfarande fattig.
Jag känner sorg för dom människorna som väljer att isolera sig, att värdera materiella saker högre framför personerna som bryr sig om dom.
För att undvika detta finns en gyllene regel.
 
                Ta aldrig någon för givet
 
Det gäller både partner, familj och vänner.
Visa dom hur mycket dom betyder för dig, ofta. 
Du vet aldrig vad som händer imorgon, så vänta inte med att säga vad du behöver få sagt.
Jag älskar alla i min familj med hela mitt hjärta iallafall och det hoppas jag att dom vet.
 
Nu blir det mys framför TVn 😊
 
 
 
 
Kram  på er 😊😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0