Får inte åka hem

 
Nej mina värden va fortfarande för dåliga för att jag skulle få komma hem. 
Så jag får stanna en natt till.
En dån här mask måste jag ha på mig om jag lämnar rummet. 
Jag känner mig som en ebolapatient hehe.
 
 
Så det blir den här ställningen för mig framöver.
Väntar med spänning på lunchen, jag har meddelat dom att jag är vegeterian så vi får se vad dom har att erbjuda.
Igår hade dom inget annat än mackor och banan. 
Hoppas ni andra får en bra tisdag iallafall.
Saknar mina flickor ❤️❤️
Längtar efter att få se dom imorgon.
Tur att jag har Viktor som hjälper mig med katterna. Han är npga med att berätta att han har vattnat mina blommor oxå hehe....snäll är han. 
Nu blir det lite tv för omväxlings skull 😉
 
Hej hej!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig. Kram Jenny

2015-05-05 @ 15:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0