Fortfarande sjukhus

Nähä det blev ingen hemgång idag heller. 
Läkaren va här idag och berättade att mina värden hade blivit bättre men inte tillräckligt bra för att dom skulle våga släppa hem mig.
Jag blev besviken eftersom jag ville fixa mitt hår idag.
Jag sa det till läkaren och då sa han att jag fick permission så jag kunde åka och fixa det. 
Så det blir av idag!!
Hoppas hoppas att flickorna tar det bra bara. Jag tror inte att jag fixar det om dom börjar gråta eller blir ledsna. 
Jag vill att detta ska vara ett positivt minne för dom.
 
Igår så reagerade jag på antibiotikan som dom gav mig. 
Jag blev tjock i halsen och illamående.
Så dom satte in en annan typ av medicin. 
Eller det va två olika faktiskt. Den ena klarade jag bra medan den andra fick jag utslag på hela armen och klåda av. Så dom fick avbryta den behandlingen oxå. 
Antar att det är en orsak till att dom inte släpper hem mig oxå.
Tänk att allt detta kom av en enkel förkylning. 
Jag måste vara mer försiktig från och med nu.
Jag trodde inte att det va så känsligt.
 
Nu ska jag ringa till onkologen och kolla hur vi ska göra med min nästa behandling. 
Vill inte att dom skjuter upp den men risken finns.
 
Ikväll kommer Romina hit iallafall, det blir hockey för hela slanten 😊 
Önska mig nu lycka till idag. 
Nästa gång ni ser mig är det utan hår. 
Va inte ledsna för min skull, jag kommer klara detta fint. Det är bara hår, okej!!!
Jag är lika vacker nu som imorgon och även om 100 år. Skönheten kommer inifrån mina vänner.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Lillasyster <3

Du är grym och en skönhet klär i allt!!❤️❤️😘

2015-05-06 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0