Inlagd

Jag fick inte komma hem igår. 
Mina värden va för dåliga och mitt immunförsvar va för svagt. 
Så jag blev inlagd med antibiotika intravenöst.
Idag har jag ingen feber och känner mig mycket bättre så jag tror och hoppas att jag får åka hem.
 
Så här ser frukosten ut idag 😊
 
Jag fick ett eget rum eftersom jag är så infektionskänslig. 
Alla sköterskorna har masker på sig när dom kommer in.
Nä nu vill jag bara hem.
Jag ska faktiskt lägga mig när jag kommer hem och vila, inte städa eller nåt sånt. 
Jag har ju lite problem när det kommer till städning och sånt...har lite tvångsmässiga städbehov hehe. 
 
Nu ska jag äta lite.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Var nu rädd om dig, så smutsigt har du inte. Kram

2015-05-05 @ 09:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0