Klar, hemma och trött

Gud va trött jag blev denna gången. 
Inget illamående än men det kom ju på kvällen sist så jag ska inte ropa hej än. 
 
Det tog lite längre tid än vanligt, min slang läckte.
Med tanke på hur sköterskorna ser ut när dom hanterar cytostatika så antog jag att det inte va speciellt bra. 
Jag kallade på dom och sen blev det fart på alla. 
Jag har inte riktigt förstått exakt hur giftigt detta är....jag förstår nu.
 
Eftersom jag mådde så dåligt sist fick jag en ny typ av medicin denna gången. Vi får väl se om den är bättre.
Sen fick jag sprutor oxå. Jag ska ta dem från fredag till fredag. Mitt immunförsvar är fortfarande dåligt så nu behöver min kropp lite hjälp på traven. 
Jag ska sticka mig själv oxå...lagom kul!!
 
Nu ska jag vila lite igen. 
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mår du? Tänker på dig, kram Jenny

2015-05-12 @ 21:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0