Kväll hos Jenny och David

Det blev en riktigt rolig kväll. 
Vi åkte hem till Jenny och David och åt en smaskig middag med alla vännerna. 
Det blev lite Kubbspel istället för brasa eftersom vädret va så ostadigt. 
Sen efter det spelet så blev det nästa roliga spel. 
Romina och Rickard investerade i ett väldigt roligt spel, ett spel som är ofantligt roligt när det utövas av några som dessutom har druckigt lite 😂
 
Här är lite bilder från kvällen:
 
Jag lyckades med en fiskbensfläta kvällen till ära
 
Maten börjar dukas fram.
 
Kaffet ska serveras innan Kubben börjar.
 
Jenny och Davids bonuskatt (whiskas reklamkatt).
 
Kubben börjar strax 
 
 
Den är leken ska vi leka igen 😂
 
 
Avslutningsvis lite skönhet att vila ögonen på. 
 
Jag hade riktigt kul ikväll och skrattade väldigt mycket. 
Skratt är som balsam för själrn sägs det...jag är superlen nu hehe.
Nu ligger jag i Rominas soffa och ska strax sluta ögonen, men innan dess ska jag spendera 5 minuter med att tänka fridfulla och vackra tankar. 
Visste ni att det sista ni tänker på 10 min innan ni somnar kommer avgöra om ni för en bra natts sömn eller ej. 
Så tänk fina harmoniska tankar innan ni sluter ögonen så lovar jag att ni vaknar imorgon och känner er riktigt utvilade ☀️
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0